مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-18اجتماعي

اعمال قانون بر خاطیان محدودیت های کرونایی در شاهرود تشدید شد


فرماندار شاهرود از اعمال قانون خاطیان در نقض محدودیت های ترافیکی کرونایی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: به مدت یک هفته تردد اتوبوس های شرکت واحد نیز ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشاهرود با تاکید بر استفاده از حداکثر توان دستگاه های اجرایی و انتظامی برای اجرای پروتکل های بهداشتی و برخورد با متخلفان و دستگاه های مربوطه، ابراز کرد: برخورد قاطع و پلمب واحدهای متخلف در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر و علی الخصوص ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 الی 3 بامداد در سطح شهر توسط نیروی انتظامی با همکاری شهرداری صورت می گیرد، ابراز داشت: برای کاهش تردد هسته مرکزی شهر و اعمال محدودیت های ترافیکی از روز شنبه 28 فروردین از ساعت 9 الی 12 صبح و 18 الی 22 شب با همکاری پلیس راهور و شهرداری مسیرهای، تقاطع خیابان حجاب در خیابان فردوسی به سمت میدان امام (ره)، تقاطع خیابان 17 شهریور با خیابان شهید صدوقی به سمت میدان جمهوری، تقاطع خیابان فروغی، خیابان امام (ره) به سمت میدان امام (ره)، تقاطع خیابان شهید مدنی (نادر) با خیابان تهران به سمت میدان جمهوری مسدود شد.

انسداد مسیرهای اصلی شاهرود فرماندار شاهرود بیان کرد: شهرداری نسبت به انسداد مسیرهای ورودی پارک ها و بوستان ها و عدم ارائه خدمات سرویس بهداشتی آب و غیره و کاهش میزان روشنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون بر خاطیان محدودیت های کرونایی در شاهرود تشدید شد

اعمال قانون بر خاطیان محدودیت های کرونایی در شاهرود تشدید شد