مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-18پزشكي

برگزاری مراسم تشییع با 30 نفر/ 5600 دوز واکسن کرونا وارد استان شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تصویب برگزاری مراسمات تشییع با 30 نفر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، برگزاری تجمعات شادی و عزا بوده و بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان، تمام مراسمات عزاداری با تعداد مشخص برگزار و تشییع جنازه ها حداکثر با 30 نفر و در ساعت 7 الی 10 صبح انجام می شود.

وی با بیان اینکه سرپیچی از این قانون منجر به برخورد جدی و معرفی به مراجع قانونی خواهد بود، ابراز داشت: تجمع و دورهمی عامل اصلی انتشار بیماری در استان بوده و از مردم خواهش می کنیم ارتباطات خود را به صورت مجازی و تلفنی برقرار کرده و به هیچ وجه در تجمعات شرکت نکنند رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به ورود استان به پیک، تصریح کرد: نیمه اسفند ماه سال 1399 وارد چرخه افزایشی مبتلایان به کرونا شدیم و پیک دوم در استان شروع شد.

وی افزود: این روند افزایشی در همه کشور دیده می شود اما استان ما به مراتب زودتر از سایر استان ها وارده پیک شده و امیدواریم با مساعدت مردم بتوانیم طی هفته های آینده از این پیک به سلامت عبور کرده و روند نزولی را در پیش داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به توزیع 5600 دوز واکسن کرونا در استان، گفت: از فردا تزریق این واکسن برای کادر بهداشت و درمان دانشگاه، کادر بهداشت و درمان مراکز خصوصی، جانبازان 50 تا 70 درصد و نیروهای اورژان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تشییع با 30 نفر/ 5600 دوز واکسن کرونا وارد استان شد

برگزاری مراسم تشییع با 30 نفر/ 5600 دوز واکسن کرونا وارد استان شد