مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-18بين الملل

حکمتیار: تصمیم اخیر آمریکا نشست استانبول را در هاله ای از ابهام قرار داده است


رهبر حزب اسلامی افغانستان در واکنش به تصمیم رییس جمهور آمریکا مبنی بر خروج نظامیان این کشور تا 11 سپتامبر 2021 از افغانستان اعلام کرد که این تصمیم نشست استانبول را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

- رهبر حزب اسلامی افغانستان در واکنش به تصمیم رییس جمهور آمریکا مبنی بر خروج نظامیان این کشور تا 11 سپتامبر 2021 از افغانستان اعلام کرد که این تصمیم نشست استانبول را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان طی سخنانی در یک نشست خبری در کابل٬ پایتخت این کشور در واکنش به تصمیم واشنگتن مبنی بر خروج نظامیان این کشور تا 11 سپتامبر 2021 از افغانستان اظهار داشت: این تصمیم نشست استانبول را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

موضع گیری اخیر رییس جمهور آمریکا٬ نقض توافق نامه دوحه و تاخیر خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان٬ وضعیت را پیچیده کرده و موانعی در برابر نشست احتمالی استانبول ایجاد کرده است .

وی با اشاره به نشست مهم در مورد بحران افغانستان با اشتراک تمامی جهت های تأثیرگذار داخلی و خارجی در استانبول افزود: این نشست هم امیدواری ها و نگرانی ها را نیز به همراه دارد.

طرف های که خواهان خاتمه جنگ و رسیدن به صلح هستند٬ انتظاراتی از این نشست داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمتیار: تصمیم اخیر آمریکا نشست استانبول را در هاله ای از ابهام قرار داده است

حکمتیار: تصمیم اخیر آمریکا نشست استانبول را در هاله ای از ابهام قرار داده است