مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-17اقتصادي

ضرورت مدیریت چرخه جوجه ریزی تا کشتارگاه مرغ در منطقه ارسباران


فرماندار شهرستان اهر بر ضرورت مدیریت از چرخه جوجه ریزی تا کشتارگاه مرغ در منطقه ارسباران تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اهر بر ضرورت مدیریت از چرخه جوجه ریزی تا کشتارگاه مرغ در منطقه ارسباران تاکید کرد.

رسول خدابخش در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موثرترین روش برای تداوم ثبات و پایداری در بازار و قیمت گوشت مرغ حذف دلالان و نظارت مستمر بر جوجه ریزی تا کشتار است.

وی شهرستان اهر را معین شهرستان های منطقه ارسباران در تامین گوشت مرغ برشمرد و افزود: تاکنون از داخل استان موفق به تأمین گوشت مرغ نشده ایم و تنها عامل کنترل بازار روزهای اخیر در شهرستان اهر تامین مرغ از شهرستان مشکین شهر است.

وی ادامه داد: به طور میانگین هر روز 12 تن گوشت مرغ از شهرستان اهر به شهرستان های هریس، ورزقان، کلیبر، هوراند و خداآفرین ارسال می شود.

فرماندار شهرستان اهر ضمن تاکید بر همکاری شهرستان های منطقه ارسباران در تولید و تامین گوشت مرغ این منطقه گفت: مجموعا 37 واحد مرغداری در شهرستان های اهر، هریس، کلیبر و هوراند فعالیت دارند که باید در تامین گوشت مرغ خود منطقه باهمدیگر همکاری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در پایان سخنان خود از کشف 700 کیلوگرم محموله ی گوشت مرغ که توسط 3 خودروی سواری به صورت غیر قانونی از اهر خارج می شد خبر داد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت چرخه جوجه ریزی تا کشتارگاه مرغ در منطقه ارسباران

ضرورت مدیریت چرخه جوجه ریزی تا کشتارگاه مرغ در منطقه ارسباران