مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-17پزشكي

روند افزایش بیماران سرپایی در استان زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از روند افزایش بیماران سرپایی در استان زنجان خبر داد و گفت: طی روز گذشته 120 نفر در بیمارستان های استان بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیار مهم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بین 75 تا 80 درصد است که باید به 90 درصد برسد، ابراز داشت: برخی داروها برای درمان های ضد ویروس تجویز می شود که باید از سوی بیماران استفاده شود و بخشی از داروها ضد التهابی و برای کاهش تب است.

قزلباش از روند افزایش بیماران سرپایی در استان زنجان خبر داد و گفت: طی روز گذشته 120 نفر در بیمارستان های استان بستری شدند و در حال حاضر 800 بیمار بستری هستند.

وی با بیان اینکه محدودیت ها با پیگیری های انجام شده اعمال شده است، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در حد خوب نیست و باید تقویت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اثر بخشی واکسن چینی اشاره کرد و ابراز داشت: 14 نوع واکسن در دنیا عرضه شده است که دارای مجوز کاربرد انسانی هستند و هر روز هم واکسن جدید وارد می شود که کدام اثر بخشی، ایمنی و طول مدت ایمنی متفاوت دارند.

قزلباش با بیان اینکه واکسن چینی تایید شده و دارای ایمنی است اگر چه برخی واکسن ها قوی تر هستند، تصریح کرد: هر واکسن تایید شده توسط بهداشت جهانی و وزارت بهداشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایش بیماران سرپایی در استان زنجان

روند افزایش بیماران سرپایی در استان زنجان