مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-17سياسي

طبخ و توزیع روزانه 15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزد


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: همزمان با افتتاح 60 آشپزخانه طبخ غذا در قالب رزمایش «ایران همدل- اطعام مهدوی»، روزانه با رعایت پروتکل های بهداشتی حداقل 15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: همزمان با افتتاح 60 آشپزخانه طبخ غذا در قالب رزمایش ایران همدل- اطعام مهدوی ، روزانه با رعایت پروتکل های بهداشتی حداقل 15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

محمد شجاعان در این باره اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان 60 آشپزخانه در سطح استان روزانه در مجموع حداقل 15 هزار پرس غذای گرم در راستای رزمایش گسترده ایران همدل طبخ و در قالب طرح هم سفره (اطعام مهدوی) و با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می کنند.

وی با اشاره به نقش نیکوکاران در طبخ غذای گرم و تهیه بسته های معیشتی، گفت: سبدهای معیشتی که با مشارکت خیران و نیکوکاران یزدی تهیه شده نیز بین نیازمندان در سطح استان توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ضمن دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش یزدی نسبت به کمک به همنوعان خود به ویژه در ماه مبارک رمضان، گفت: کد دستوری #035*8877* تلفن همراه و شماره کارت 6037998136777777 نیز به منظور مشارکت نیکوکاران و پرداخت کمک های غیرحضوری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع روزانه 15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزد

طبخ و توزیع روزانه 15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزد