مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-17سياسي

روزگار سخت «گوزل صنعت» در سایه بی تدبیری مسؤولان +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مقام معظم رهبری چند سالی است با انتخاب شعارهای مرتبط با اقتصاد و اشتغال تلاش دارند، تا همت و انرژی مسؤولان را در این زمینه فعال کنند تا بیش از پیش شاهد رونق و اشتغال در کشور باشیم.

‏انتخاب حکیمانه شعار سال 1400 توسط مقام معظم رهبری نشان می دهد که کشور بیش از همیشه نیازمند همدلی است و برای تغییر ریل اقتصادی کشور به سمت تولید باید موانع رفع شود و انتخاب شعار تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها گامی در راستای پیشرفت و توسعه کشور و واکسینه کردن ایران اسلامی در مقابل تحریم ها و چالش های اقتصادی پیش روست.

اما در حالی که کشور نیازمند همدلی است برخی مسؤولان پیش از آنکه کار دولت به اتمام رسیده باشد، کارها را رها کرده اند و ظاهرا انتقادات و گلایه ها هم در این زمینه تاثیر چندانی ندارد.

سایت کارگاهی گوزل صنعت که در روستایی به همین نام در شهرستان سلطانیه راه اندازی شده است، این روزها در سایه بی توجهی مسؤولان و در سایه غفلت مدیران با مشکلات زیادی روبه رو است، مشکلاتی که در صورت رفع می تواند زمینه اشتغال صدها نفر را در این منطقه فراهم کند.

جمال صفری یکی از سرمایه گذاران این منطقه با اشاره به اینکه سایت کارگاهی گوزل صنعت در حدود 45 قواره است، اظهار کرد: در این سایت 20 نفر سرمایه گذاری کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار سخت «گوزل صنعت» در سایه بی تدبیری مسؤولان +فیلم

روزگار سخت «گوزل صنعت» در سایه بی تدبیری مسؤولان +فیلم