مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-17پزشكي

آلوده ترین نقاط کرونایی اهواز


آرایشگاه های زنانه، باشگاه های ورزشی و بازارچه های محلی آلوده ترین نقاط کرونایی منطقه غرب اهواز هستند که هر سه مورد بسیار چالش زا می باشند.

- دکتر مهران احمدی بلوطکی شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر سه محل یاد شده به عنوان خط قرمز مرکز بهداشت محسوب می شوند که در صورت تخلف به طور جدی با آنها برخورد می شود.

وی افزود: به طور متوسط روزانه در منطقه غرب اهواز حدود 20 تا 30 مغازه پلمب می شوند همچنین نظارت بر باشگاه های ورزشی که به عنوان یکی از کانون های آلودگی هستند به طور جدی انجام می شود.

احمدی بلوطکی گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه غرب اهواز فعالیت باشگاه های ورزشی به صورت زیرزمینی است به گونه ای که وقتی به آنها مراجعه می کنیم درب باشگاه بسته بوده و ورود و خروج ها با هماهنگی انجام می شود.

وی ادامه داد: تا زمانی که از داخل فضای باشگاه مطلع نباشیم نمی توانیم آن محل را پلمب کنیم که از این بابت با یک چالش بزرگ مواجه هستیم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کردیم آماری از وضعیت باشگاه های مجاز و غیرمجاز اهواز تعیین و تکلیف آنها را مشخص کند.

وی همچنین با بیان اینکه وضعیت بیماری همچنان مثل قبل بوده و میزان مراجعه به مراکز منتخب اهواز بالا و در حد ثابت است افزود: در حال حاضر روزانه به طور متوسط 700 نفر به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلوده ترین نقاط کرونایی اهواز

آلوده ترین نقاط کرونایی اهواز