مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-17اقتصادي

گل محمدی در گناباد؛ از برداشت تا فرآوری


برداشت گل محمدی در بعضی از اراضی زیر کشت این محصول آغاز شده، سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان گناباد حدود 43 هکتار است و پیش بینی می شود که بیش از 100 تن گل محمدی در شهرستان گناباد برداشت شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: برداشت گل محمدی در بعضی از اراضی زیر کشت این محصول آغاز شده، سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان گناباد حدود 43 هکتار است و پیش بینی می شود که بیش از 100 تن گل محمدی در شهرستان گناباد برداشت شود.

کمتر کسی هست که گیاه گل محمدی را نشناسد، این روزها فصل برداشت این گیاه معطر و محبوب است؛ مدیر جهاد کشاورزی گناباد نیز از آغاز برداشت گل محمدی در بعضی از اراضی زیر کشت این محصول خبر داده و پیش بینی شده برداشت بیش از 100 تن گل محمدی را در شهرستان گناباد داشته باشیم.

در این رابطه با مدیر جهاد کشاورزی گناباد و سپس با یک کارآفرین گفت وگو داشتیم؛ از مشکلات فرآوری و از سازگاری این گیاه با شرایط آب و هوایی منطقه صحبت کردیم و از زبان آن ها پتانسیل ها و موانع فعالیت در حوزه کشت گل محمدی را در ادامه می خوانیم.

نعمت اله غفوری کاخکی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان گناباد حدود 43 هکتار است که برداشت گل در حوزه اطراف شهرستان و روستاهای پایین دست شروع شده است اما برداشت در مناطق کوهپایه ای هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی در گناباد؛ از برداشت تا فرآوری

گل محمدی در گناباد؛ از برداشت تا فرآوری