مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-17بين الملل

عاموس یادلین: ایران از 20 سال پیش انتظار چنین حمله ای در نطنز را داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی رغم سیاست رژیم کودک کش صهیونیستی در مخفی نگه داشتن اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران، - رییس سابق رکن اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه برنامه هسته ای ایران بسیار مستحکم و گسترده است، گفت تهران دو دهه است که برای وقوع حمله ای در نطنز آماده شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی رغم سیاست رژیم کودک کش صهیونیستی در مخفی نگه داشتن اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران، این بار، اما مقامات این رژیم به شکل علنی تری در حال اذعان به دست داشتن در خرابکاری اخیر در تأسیسات هسته ای نطنز هستند.

عاموس یادلین رییس سابق رکن اطلاعات ارتش اسراییل و رییس کنونی اندیشکده مطالعات امنیت داخلی این رژیم، طی مصاحبه ای با شبکه سی ان بی سی گفت ایران 20 سال است که انتظار چنین حمله ای در نطنز را داشت.

یادلین ضمن اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در دهه های قبل علیه برنامه اتمی کشور های عراق و سوریه، اعتراف کرد: صدام و اسد، غافلگیر شدند.

ایران 20 سال منتظر این حمله بود.

اما برنامه هسته ای ایران بسیار مستحکم تر و گسترده تر است .

وی با اذعان به اینکه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی کشور های مختلف جزییات دقیقی از مکان های برنامه هسته ای ایران ندارند، گفت: ایران از کار هایی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاموس یادلین: ایران از 20 سال پیش انتظار چنین حمله ای در نطنز را داشت

عاموس یادلین: ایران از 20 سال پیش انتظار چنین حمله ای در نطنز را داشت