مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:452021-04-17فناوري

اینترنت 5G به یزد می آید


استاندار یزد به دنبال دیدار با وزیر ارتباطات از توسعه اینترنت نسل پنجم برای اولین بار در استان یزد خبر داد و گفت: راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان نیز مورد پیگیری قرار می گیرد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد به دنبال دیدار با وزیر ارتباطات از توسعه اینترنت نسل پنجم برای اولین بار در استان یزد خبر داد و گفت: راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان نیز مورد پیگیری قرار می گیرد.

محمدعلی طالبی در گفت وگو با ایسنا از توسعه زیرساخت های دیجیتال در این استان خبر داد و گفت: در دیدار اخیر با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستور ایشان برای تکمیل 100 درصدی اتصال روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات و نیز راه اندازی نسل پنجم اینترنت اخذ شد و امیدواریم هر دو مورد تا پایان اردیبهشت ماه امسال محقق شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیروی توافقات قبلی و با توجه به ایجاد بسترهای مناسب در استان، قرار شد راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان مورد پیگیری قرار گیرد.

طالبی با بیان این که اکنون اقتصاد دانش بنیان به عنوان یکی از رویکردهای جدید توسعه استان مطرح است، گفت: با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی که در زمینه اقتصاد دانش بنیان در استان یزد وجود دارد، می توان زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی از این طریق را گسترش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت 5G به یزد می آید

اینترنت 5G به یزد می آید