مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-17اجتماعي

رگبارهای پراکنده بهاری میهمان غرب و جنوب استان اصفهان می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از پیش بینی رگبارهای بهاری و رعد و برق به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه برای شهر اصفهان هم انتظار رگبار بهاری داریم.

- ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از پیش بینی رگبارهای بهاری و رعد و برق به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه برای شهر اصفهان هم انتظار رگبار بهاری داریم.

آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار جنوبی ضعیفی بر روی استان از عصر روز شنبه (28 فروردین ماه) تا اواخر امروز است.

براین اساس در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی از پیش بینی رگبار بهاری و رعد و برق به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: دمای هوا طی 24ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان افزود: طی این مدت گرم ترین نقاط استان خور و بیابانک و چوپانان با 32 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه استان بویین میاندشت با صفر درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبارهای پراکنده بهاری میهمان غرب و جنوب استان اصفهان می شود

رگبارهای پراکنده بهاری میهمان غرب و جنوب استان اصفهان می شود