مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-17سياسي

انتقاد امام جمعه شهرضا از ضعف دولت در مدیریت کرونا / مردم نباید تاوان بدهند


مسؤولان اجرایی کشور به شکلی در ایام عید نوروز برنامه ریزی کردند که مردم فکر کنند ویروس پایان یافته است و تاوان این ضعف مدیریتی را مردم باید پرداخت کنند.

- حجت الاسلام سید نعمت اله صالح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در درمان دوباره زحمت مضاعف وارد شود.

مسؤولان اجرایی کشور باید از مردم عذرخواهی کنند وی بیان کرد: مسؤولان اجرایی کشور باید حداقل از مردم عذرخواهی کنند، مجلس شورای اسلامی باید از ستاد ملی کرونا تحقیق و تفحص کند که با توجه به اینکه کارشناسان بهداشت تأکید داشتند که مردم به مسافرت نروند و وزیر بهداشت مردم را قسم داد، اما چه چیزی پشت پرده بود که ستاد ملی کرونا به این سفارشات توجه نکرد و محدودیت ها را رفع کرد.

صالح در بخش دیگری از صحبت های خود با تأکید بر اینکه امروز کشور نیاز به قدرت، آرامش و تقویت دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب مایه سعادت و امنیت کشور هستند، اگر مردم، ملت و مدیران کشور گوش به فرمان رهبر باشند، بسیاری از هزینه هایی که امروز پرداخت کرده ایم را نباید پرداخت می کردیم.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه چقدر شهید داده ایم تا بفهمیم آمریکا دوست ما نیست، عنوان کرد: چقدر هزینه برای مذاکرات کردیم و ضربه به نظام ما خورد تا مسؤولان بفهمند آمریکا قابل اعتماد نیست، نیروهای مسلح چون مطیع رهبر معظم انقلاب بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه شهرضا از ضعف دولت در مدیریت کرونا / مردم نباید تاوان بدهند

انتقاد امام جمعه شهرضا از ضعف دولت در مدیریت کرونا / مردم نباید تاوان بدهند