مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-17سياسي

2051/ شهید مرتضی سلگی: پشتیبان ولی فقیه باشید


شهید مرتضی سلگی در وصیت نامه خود آورده است: ای ملت شهیدپرور و صبور ایران همیشه یار و یاور امام باشید و رزمندگان را فراموش نکنید که اینها هستند دشمن را به خاک ظلمت می کشند و این جنگ را تا پیروزی نهایی ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید مرتضی سلگی: بسم الله الرحمن الرحیم با درود و سلام بر سالار شهیدان و سرور آزادگان آقا حسین ابن علی(ع) و به خصوص آقا امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی ره بر مسلمانان جهان.

حمد و سپاس بر خداوندی که در جهاد را بر روی ما گشود.

خداوندا زندگی در چنین شرایطی برایم مشکل شده است آیا این ملت مسلمان و مظلوم چه کرده که این جنایتکاران این همه ظلم و ستم را بر ما رو می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2051/ شهید مرتضی سلگی: پشتیبان ولی فقیه باشید

2051/ شهید مرتضی سلگی: پشتیبان ولی فقیه باشید