مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:152021-04-17سياسي

چرا 29 فروردین «روز ارتش» نام گرفت؟


نیروهای چهار گانه ارتش در طول جنگ تحمیلی نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و پرقدرت هستند و آمادگی انجام هر مأموریتی را دارند.

شاهد و گواه این ادعا آخرین پیام امام راحل(ره) به ارتش می باشد.

- نیروهای چهار گانه ارتش در طول جنگ تحمیلی نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و پرقدرت هستند و آمادگی انجام هر مأموریتی را دارند.

شاهد و گواه این ادعا آخرین پیام امام راحل(ره) به ارتش می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ ستاد قاسم اکبری مقدم پژوهشگر سازمان حفظ آثار و نشر ارزش­ های دفاع مقدس ارتش در یادداشتی ضمن تبیین چرایی نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش ، فعالیت ها و کارکردهای این نیرو را مرور کرده است.

به­ مناسبت نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش و حماسه آفرینی­ های نیروی زمینی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین و آخرین پیام امام راحل(ره) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را که از بینش و دوراندیشی خارق­ العاده­ ای برخودار بودند در پشتیبانی و حمایت قاطع از ارتش جمهوری اسلامی ایران بازخوانی و مرور می­ کنیم تا فراموش مان نشود آن رهبر فقید و فرزانه از همان ابتدای انقلاب نقشه­ های دشمنان و استکبار جهانی را نقش بر آب نمودند و هم اکنون نیز فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه­ ای عزیز(مدظله العالی) نیز دسیسه­ ها و نقشه­ های دشمنان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا 29 فروردین «روز ارتش» نام گرفت؟

چرا 29 فروردین «روز ارتش» نام گرفت؟