مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:102021-04-17اقتصادي

اعمال قانون بیش از 74 هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد


مالکان بیش از 74 هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد شبانه بیش از 14 میلیارد تومان اعمال قانون شدند.

- رشت- رییس پلیس راهور گیلان گفت: مالکان بیش از 74 هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد شبانه بیش از 14 میلیارد تومان اعمال قانون شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ امیر طالبی شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به تداوم اعمال ممنوعیت تردد شبانه، اظهار کرد: ورود و خروج به شهرهای قرمز با پلاک غیربومی و بدون مجوز تردد، یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه دارد.

وی با بیان اینکه در ابتدای فروردین تاکنون مالکان 74 هزار و 400 خودرو که ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد رعایت نکردند اعمال قانون شدند، افزود: این تعداد خودرو معادل 14 میلیارد و 880 میلیون تومان جریمه شدند.

سرهنگ طالبی با اشاره به اینکه 70 درصد این جریمه ها مربوط به شش شهرستان بزرگ استان است، گفت: صاحبان بیشترین خودروهای اعمال قانون شده امسال، اهل شهرستان های رشت، بندرانزلی، لنگرود، لاهیجان، فومن و صومعه سرا هستند.

وی به صدور مجوز تردد برای شهروندانی که برای اهدای خون در شب های ماه مبارک رمضان، به مراکز انتقال خون شبانه در رشت و لاهیجان مراجعه می کنند نیز اشاره و اضافه کرد: شهروندانی که مجوز تردد دارند، به رغم دریافت پیامک، جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون بیش از 74 هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد

اعمال قانون بیش از 74 هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد