مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 01:152021-04-17سياسي

غنی سازی 60 درصدی بخشی از اقدامات ایران در قبال عدم ایفای تعهدات غربی هاست


نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه غنی سازی 60 درصدی بخشی از اقدامات ایران در قبال عدم ایفای تعهدات غربیهاست گفت: اروپا باید از ظرفیتی که جمهوری اسلامی در مذاکرات وین ایجاد کرده استفاده کند و بداند ما کارهای دیگر را هم در دستور داریم.

- محمدحسن آصفری نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور در نپرداختند.

  نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: متأسفانه غربی ها نه تنها به وظایف و تعهدات خود نپرداختند بلکه به جزیی ترین وظایف شان هم رسیدگی نکردند.

آصفری با اشاره به مصوبه مجلس یازدهم به عنوان قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اظهار داشت: ما بایستی سه سال پیش و بعد از عدم ایفای وظایف غربی ها به تعهدات شان قانون می کردیم ولی با این حال مجلس یازدهم مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را به تصویب رساند و به طرف مقابل فهماند که تهران برای پیگیری مطالبات خود معطل مجامع بین المللی و سازمان ها و نهادهای خارجی و شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین المللی اتمی نمی ماند و ما اقدامات صلح آمیز خود را در داخل کشورمان دنبال خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کشورهای غربی نمی توانند حقوق مسلم خود را در قبال جمهوری اسلامی نادیده بگیرند و این امکان را ندارند که تحریم های علیه جمهوری اسلامی را لغو نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی سازی 60 درصدی بخشی از اقدامات ایران در قبال عدم ایفای تعهدات غربی هاست

غنی سازی 60 درصدی بخشی از اقدامات ایران در قبال عدم ایفای تعهدات غربی هاست