مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 22:302021-04-17سياسي

بدون برنامه زیست محیطی، ادعای نامزدهای ریاست جمهوری برای توسعه کشور شعار است


دبیر شبکه های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی کشور با اشاره به اینکه کمتر از دو ماه به انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری باقی مانده، گفت: هنوز برنامه و دیدگاه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را درباره مسائل زیست محیطی کشور نه شنیده و نه دیده ایم.

- دبیر شبکه های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی کشور با اشاره به اینکه کمتر از دو ماه به انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری باقی مانده، گفت: هنوز برنامه و دیدگاه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را درباره مسائل زیست محیطی کشور نه شنیده و نه دیده ایم.

اگر نامزدها برنامه ای در این زمینه نداشته باشند می تواند گفت که ادعای آنان درباره پیشرفت و توسعه کشور غیرواقعی است.

محمد الموتی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به نزدیک بودن انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری اظهار کرد: ما در ایران به ویژه پس از اصلاحات ارضی با دولت هایی مواجه بوده ایم که همگی برنامه و شعارشان آبادانی ایران بود و با وجود فراز و نشیب هایی در این زمینه اما همواره نگاه غالب بر سیستم توسعه با حداکثر بهره برداری از منابع طبیعی در کشور بوده است.

وی ادامه داد: جهان بینی برخی مسئولان کشور طی دهه های گذشته مبنی بر آبادانی از طریق بهره برداری بی حد و ضابطه از منابع طبیعی بوده و کمتر به آبادانی مبتنی بر اصول توسعه پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون برنامه زیست محیطی، ادعای نامزدهای ریاست جمهوری برای توسعه کشور شعار است

بدون برنامه زیست محیطی، ادعای نامزدهای ریاست جمهوری برای توسعه کشور شعار است