مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 20:152021-04-17سياسي

اوج اتحاد سپاه و ارتش نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است


فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان در پیامی به مناسبت 29 فروردین ماه اعلام کرد: همبستگی و وحدت بین سپاه و ارتش امروز به اوج خود رسیده تا نقشه های شوم دشمنان را خنثی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی و حجت الاسلام جعفر رعایتی به مناسبت 29 فروردین ماه ؛ سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام مشترکی صادر کردند در این بیانیه آمده است: پیشینه ارتش همیشه قهرمان ایران اسلامی پر از افتخار، مجاهدت، ایثارگری و شهادت طلبی است و پرسنل مومن آن رهرو آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

* ارتش انقلابی کلیدواژه حقیقی ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی به مردم کشور در عرصه های مختلف است این بیانیه می افزاید: ارتش انقلابی کلیدواژه حقیقی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت ارضی ایران و خدمت رسانی به مردم کشور در عرصه های مختلف است.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: همبستگی و وحدت یک پارچه سپاه و ارتش در دوران دفاع مقدس صفحات زرینی را در تاریخ رقم زد و امروز این اتحاد به اوج خود رسیده تا نقشه های شوم دشمنان را خنثی کند.

در پایان بیانیه سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی و حجت الاسلام جعفر رعایتی به مناسبت روز ارتش آمده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش، این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج اتحاد سپاه و ارتش نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است

اوج اتحاد سپاه و ارتش نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است