مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-17سياسي

ارائه بیش از 271 هزار خدمت حمایتی بهداشتی در طرح شهید سلیمانی در استان کرمان


جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در گام چهارم مقابله با کرونا (طرح شهید سلیمانی) در استان کرمان 271 هزار و 423 مورد خدمات حمایتی بهداشتی و توزیع بیش از 93 هزار بسته معیشتی ویژه افراد آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

- ایسنا/کرمان جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در گام چهارم مقابله با کرونا (طرح شهید سلیمانی) در استان کرمان 271 هزار و 423 مورد خدمات حمایتی بهداشتی و توزیع بیش از 93 هزار بسته معیشتی ویژه افراد آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

سرهنگ پاسدار محمدعلی نظری شامگاه 28 فروردین ماه با اشاره به گام پنجم مقابله با کروناویروس و طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: گام پنجم مقابله با کرونا از ابتدای فروردین ماه جاری آغاز شد و ادامه طرح شهید سلیمانی است که از ابتدای آذر سال قبل به اجرا در آمده است.

وی افزود: از اسفند سال 98 چند گام در راستای مقابله با کرونا به صورت پدافندی برداشته شده بود و از ابتدای آذرماه 99 طبق تفاهمنامه سازمان بسیج و وزارت بهداشت قرار شد به صورت آفندی عمل کنیم و قطع زنجیره کرونا را از محلات و منازل تا نقاط پرتجمع دنبال کنیم.

نظری تصریح کرد: در این راستا تیم هایی تشکیل شد که وظیفه سرکشی به خانواده ها و شناسایی، درمان و رهگیری افراد بیمار را انجام داد که کار خوبی بود و با همکاری تمام اقشار بسیج و نهادهای مختلف دنبال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 271 هزار خدمت حمایتی بهداشتی در طرح شهید سلیمانی در استان کرمان

ارائه بیش از 271 هزار خدمت حمایتی بهداشتی در طرح شهید سلیمانی در استان کرمان