مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 18:152021-04-17سياسي

اهدای 6 دستگاه دیالیز به خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد توسط خیران


مدیرعامل انجمن خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد گفت: به همت خیرین و نیکوکاران 6 دستگاه دیالیز خریداری و به انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم شهرستان نجف آباد هدیه شد.

- علی سلیمان نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نجف آباد گفت: با خرید این دستگاه ها که هزینه خرید آن ها کاملاً از سوی خیرین پرداخت شده، در حال حاضر با 21 دستگاه دیالیز به بیماران انجمن خدمات ارائه می شود و 5 دستگاه نیز به عنوان رزرو و آماده به کار تهیه شده تا چنانچه به هر دلیلی یکی از دستگاه خراب شد جایگزین شود.

مدیرعامل انجمن خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد ابراز داشت: این دستگاه های دیالیز از سوی خیرین بزرگوار و خانواده های آنان جهت خدمات دیالیزی به بیماران تحت پوشش انجمن تامین شده است.

وی افزود: انجمن خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد از سال 75 تاکنون در زمینه خدمات رسانی به بیماران کلیوی و صعب العلاج فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از 5 هزار نفر شامل بیماران و خانواده هایشان از شهرستان های استان را تحت پوشش قرار داده که خدماتی از قبیل هزینه های دارو و درمان و کمک های معیشتی دریافت می کنند.

سلیمان نژاد اظهارداشت: کار خود را در انجمن با 6 بیمار دیالیزی شروع کردیم و هم اکنون 240 بیمار دیالیزی داریم که یک روز در میان دیالیز می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 6 دستگاه دیالیز به خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد توسط خیران

اهدای 6 دستگاه دیالیز به خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد توسط خیران