مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 18:052021-04-17سياسي

خدا محتاج نماز ما نیست


استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه نسل جوان باید عقل گرا باشند، گفت: برخی افراد نماز نمی خوانند و می گویند مگر خدا به نماز ما نیاز دارد، ما به نماز نیاز داریم چون نماز و گفت وگو باخدا به نفع خودمان است.

- ایسنا/قم استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه نسل جوان باید عقل گرا باشند، گفت: برخی افراد نماز نمی خوانند و می گویند مگر خدا به نماز ما نیاز دارد، ما به نماز نیاز داریم چون نماز و گفت وگو باخدا به نفع خودمان است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در سلسله مباحث سخنرانی ماه مبارک رمضان در حرم بانوی کرامت با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: گاهی برخی افراد خود را برتر و بالاتر می پندارند و پندارهای غلط و نادرستی دارند و تلاش می کنند با این پندار غلط اندیشه خود را پیش ببرند.

وی افزود: هنگامی که فرعون مشاهده کرد جادوگران به حضرت موسی(ع) ایمان آوردند و پس ازاینکه دست فرعون خالی شد گفت که برای من برجی بسازید و من بالای برج بروم و باخدای آسمان ها درگیر شوم، فرعون قصد داشت از مرکب جهل مردم سواستفاده کند چون می دانست اگر برج هم بسازد خدا قابل مشاهده نیست.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: در روایت داریم 50 هزار نفر برای احداث برج فرعون کار می کردند و آن قدر این برج بالارفت که دیگر کارگران توانایی ساخت نداشتند و در نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدا محتاج نماز ما نیست

خدا محتاج نماز ما نیست