مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 17:252021-04-17اقتصادي

همتی: بانک ها به نرخ های سود مصوب شورای پول و اعتبار پایبند باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی در نخستین جلسه دوره ای خود در سال 1400 با مدیران عامل بانک ها سال گذشته را از منظر فشار اقتصادی بر اقتصاد ایران بی سابقه خواند و گفت: - رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک ها باید به نرخ های سود مصوب شورای پول و اعتبار پایبند باشند و در این زمینه معاونت نظارت بانک مرکزی با تخلفات برخورد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی در نخستین جلسه دوره ای خود در سال 1400 با مدیران عامل بانک ها سال گذشته را از منظر فشار اقتصادی بر اقتصاد ایران بی سابقه خواند و گفت: سال گذشته با وجود تمام مشکلاتی که برای اقتصاد کشورمان حادث شد، شاخص های نظام بانکی به سمت بهبود حرکت کرد.

رییس کل بانک مرکزی افزود: با وجود فشار و مشکلات در سال گذشته و علی رغم انتظارات بانک مرکزی و شبکه بانکی با این حال توانست نسبتاً عملکرد مناسبی را از خود ارائه کند و توانستیم به اهداف میان مدت مدنظر دست یابیم.

رییس شورای پول و اعتبار با بیان اینکه این بانک تلاش بسیاری را برای کنترل نقدینگی انجام داده است: ما سال گذشته تلاش ها و فعالیت های بسیاری را برای کنترل نقدینگی به کار بستیم که اگر این تلاش ها نبود، نقدینگی به مراتب به بیش از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: بانک ها به نرخ های سود مصوب شورای پول و اعتبار پایبند باشند

همتی: بانک ها به نرخ های سود مصوب شورای پول و اعتبار پایبند باشند