مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-17اقتصادي

ارتقای کیفیت 5 محصول؛ هدف ایران خودرو در سال 1400


ایران خودرو در راستای تحقق اهداف کیفیت، هدف گذاری کیفی پنج محصول خود را برای سال 1400 اعلام کرد.

ارتقای دو محصول رانا پلاس و سورن پلاس به سطح کیفی چهار ستاره و هایما اس7 به سطح کیفی 5 ستاره از جمله اهداف امسال ایران خودرو است.

این خودروساز، محصول تارا با گیربکس دستی را با 4 ستاره و نسخه اتوماتیک آن را نیز با پنج ستاره کیفیت، امسال به بازار عرضه خواهد کرد.

ایران خودرو با افزودن یک ستاره کیفی به محصول سمند، تولید محصول پارس سایت خراسان با سه ستاره، آغاز تولید دنا پلاس توربو دستی با چهار ستاره و تولید نخستین خودروی تمام ایرانی با پنج ستاره کیفی در سال گذشته، توانست اهداف خود در زمینه ارتقای کیفیت محصولات را محقق کند و همین مسیر را در سال جاری نیز با تعریف پروژه های بهبود، ارتقای کیفیت محصولات ادامه دهد.

در سال 1400 برنامه و نقشه راه فرآیند داخلی سازی قطعات با مشارکت قطعه سازان توانمند داخلی و همچنین با ترکیب قطعه سازان کوچک در قالب شرکت های هلدینگ، با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

همچنین در راستای مانع زدایی ، با تامین مواد اولیه مناسب، قطعات و مجموعه های با کیفیت، همچنین با اجرای فرآیند تضمین کیفیت سازندگان در تکوین قطعات جدید، تلاش ها در راستای ارتقای کیفیت در حوزه تامین و چابک سازی فرآیند تاییدیه قطعات صورت خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت 5 محصول؛ هدف ایران خودرو در سال 1400

ارتقای کیفیت 5 محصول؛ هدف ایران خودرو در سال 1400