مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-17اقتصادي

اتمام پرونده مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بخش عمده ای از 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم تکمیل شده و پرونده این واحدها تا پایان فعالیت دولت مختومه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احمد اصغری مهرآبادی عصر روز شنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی مسکن محرومان و اقدام ملی در اردستان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تعدادی از این واحدها باقی مانده، بلامعارض و بدون متقاضی است، افزود: نزدیک به 25 هزار واحد نیمه تمام در کشور باقی مانده که اغلب در مرحله نازک کاری و نصب انشعاب ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه اصفهان بعد از تهران دومین استان از نظر تعداد واحد مسکن مهر محسوب می شود، خاطر نشان کرد: ساخت 160 هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان شروع شد و به جز 2 طرح که مشکل دار بود بقیه با تلاش مسوولان به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن درباره طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: طبق آمار موجود، یک میلیون و 200 هزار نفر در شهرهای بالای 25 هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 120 هزار نفر پول واریز کرده اند که برای آنان زمین تامین شده است.

وی با بیان اینکه زمین برای ساخت 2 تا 3 هزار واحد کم است، افزود: تلاش می شود از راه های مختلف از جمله اراضی موات، اراضی ملی، اراضی تملکی و توافقی این مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پرونده مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم

اتمام پرونده مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم