مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-17سياسي

مقابله با کرونا در سیستان وبلوچستان همکاری همگان را می طلبد


معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان تا پای کار نیایند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند کار را از پیش نخواهیم برد زیرا موضوع شیوع کرونا بسیار جدی و مقابله با آن همکاری همگان را می طلبد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان تا پای کار نیایند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند کار را از پیش نخواهیم برد زیرا موضوع شیوع کرونا بسیار جدی و مقابله با آن همکاری همگان را می طلبد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد هادی مرعشی 28 فروردین ماه در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا افزود: وضعیت مناسبی در سیستان و بلوچستان نسبت به سطح کشور داشتیم و هم اینک نیز شرایط ما پیچیده نیست ولی دارد به سوی پیچیده شدن می رود.

وی افزود: وضعیت سیستان و بلوچستان آمار مراجعان بالاتر رفته همانطور آمار فوتمان ظرف یکی 2 هفته آینده نیز افزایش خواهد داشت و این موضوع نگران کننده است مردم نیز مطلع هستند، ما دست نیاز به سوی مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی دراز می کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: براساس برآوردهای انجام شده این استان جزو پایین ترین شاخص های رعایت پروتکل های بهداشتی را توسط مردم و دستگاه ها دارد که این جای نگرانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کرونا در سیستان وبلوچستان همکاری همگان را می طلبد

مقابله با کرونا در سیستان وبلوچستان همکاری همگان را می طلبد