مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:252021-04-17ورزشي

تندروان: تا پای قرداد با شهرداری ارومیه رفتم/قهرمانی در این لیگ خیلی ارزشمند بود


از تیم شهرداری ارومیه پیشنهاد خوبی داشتم تا نزدیک بستن قرداد هم با این تیم پیش رفتم ولی مسؤولان تیم سیرجان از من خواستند که تمدید کنم.

-  محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال سیرجان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در سیرجان در رابطه با قهرمانی تیمش گفت: ما بعد از بازی های اوایل فصل می دانستیم تیم منسجمی داریم.

از هفته های میانی  در فصل اول امیدوار به حضور در جمع چهار تیم حتی فینال و قهرمانی بودیم و به همین شکل ادامه دادیم که در نهایت توانستیم به این نتیجه یعنی قهرمانی برسیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان ادامه داد: بازی نیمه نهایی که دو بازی مان را  3 بر صفر بردیم، خیلی شرایط برای ما امیدوارکننده بود ولی شاید همان دو بازی که سه بر صفر پیروز شدیم موجب شد که بازی اول فینال را به آن شکل از دست بدهیم ولی توانستیم ریکاوری بود و هم مدل تمرین کردن و نحوه برگزاری مسابقات متفاوت شده بود.

من فکر می کنم قهرمان شدن در این لیگ خیلی ارزشمند بود.

تندروان درباره اینکه پس از قهرمانی از تیم دیگری پیشنهاد داشتید و ادامه حضورش در تیم سیرجان نیز گفت: از تیم شهرداری ارومیه پیشنهاد خوبی داشتم تا نزدیک بستن قرداد هم با این تیم پیش رفتم ولی مسؤولان تیم سیرجان از من خواستند  که تمدید کنم و من هم با مطالعاتی که کردم تصمیمم بر این شد که یک فصل دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندروان: تا پای قرداد با شهرداری ارومیه رفتم/قهرمانی در این لیگ خیلی ارزشمند بود

تندروان: تا پای قرداد با شهرداری ارومیه رفتم/قهرمانی در این لیگ خیلی ارزشمند بود