مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-17سياسي

5 ماه از معوقات حقوق کارگران شهرداری بندرلنگه باقیمانده است


پنج ماه از معوقات حقوق کارگران شهرداری باقی مانده است که با همکاری شورای شهر در حال پیگیری برای پرداخت کامل معوقات هستیم.

- بندرلنگه - شهردار بندرلنگه گفت: پنج ماه از معوقات حقوق کارگران شهرداری باقی مانده است که با همکاری شورای شهر در حال پیگیری برای پرداخت کامل معوقات هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد حسین زاده عصر شنبه در نشستی با خبرنگاران ضمن تشکر از رسانه ها و فعالان فضای مجازی نسبت به پیگیری مشکلات حقوق معوقه پرسنل شهرداری بندرلنگه با اشاره به شرایط و مشکلات کنونی شهرداری گفت: وظیفه خود میدانیم نسبت به پرداخت معوقات اقدام کینم.

حسین زاده اظهار داشت: مشکلات یک شب ایجاد نشده که بتوان آن را یک شب حل کرد اما تمام تلاشمان این است که معوقات بیشتر از این انباشت نشود.

شهردار بندرلنگه با اشاره به روند پرداخت حقوق و مزایا پرسنل اداری و کارگران خاطر نشان کرد: از شروع بکار اینجانب در شهرداری بندرلنگه که حدود 10 ماه از آن می گذرد تا کنون نسبت به پرداخت 10 ماه حقوق و همچنین عیدی و پاداش اقدام کرده و آخرین حقوق نیز در 23 فرودین ماه 1400 به حساب پرسنل زحمتکش واریز شد تا در ماه مبارک رمضان کمتر دچار مشکل شوند علیرغم تمام تلاش هایی که توسط مجموعه شورا و شهرداری صورت پذیرفته همچنان پرسنل خدوم شهرداری پنج ماه حقوق معوق که مربوط به سنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 ماه از معوقات حقوق کارگران شهرداری بندرلنگه باقیمانده است

5 ماه از معوقات حقوق کارگران شهرداری بندرلنگه باقیمانده است