مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-17سياسي

سه خط تلاش ما و دشمن در 1400


باید تمام تلاش خود را معطوف به حاکم کردن «عقلانیت» در جامعه کنیم؛ در عین توجه به «آرمانها» به عنوان اُفق نظام اسلامی واقع بین هم باشیم؛ باید «آرمانگرای واقع بین باشیم» و از آرمانگرایی صرف یا واقع بینی صرف بشدت پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام بهزاد زارع دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در یادداشتی نوشت:  هم آورد ما و نظام سلطه درجنگ اراده ها به مرحله فینال و پایانی نزدیک است، دراین مقطع حساس کنونی  دشمن با بکارگیری همه عناصر داخلی و خارجی خود سه خط تلاش را در دستورکار دارد.

1- با غبار آلود کردن جامعه و ایجاد فضای غیرمنطقی عقلانیت عمومی را هدف گرفته چون میداند فقط درفضای غیر عقلانی است که میشود هر حقیقتی را قلب کرد و مانند سال 96 براحتی می شود جای شهید و جلاد را عوض کرد.

2- با استفاده از اختلاف نظر و سلیقه خواص جبهه انقلاب در این ارودوگاه  انسجام و وحدت را مورد هدف قرار داده اند چرا که تفرقه عناصرانقلابی ازطرفی میتواند مردم را از این  جبهه مأیوس کند و از طرفی ظرفیت اجتماعی این جریان را پراکنده و ضایع وکم اثرکند.

3- ودرنهایت دشمن درتلاش است با مجموعه توان خود اعم از آثار فشار تحریمها و برجسته کردن ضعفها و مشکلات معیشتی مردم و سوء مدیریت در کشور و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه خط تلاش ما و دشمن در 1400

سه خط تلاش ما و دشمن در 1400