مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-17سياسي

برنامه های حوزه میراث فرهنگی با محوریت شعار سال تدوین و اجرا شوند


میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای تحقق شعار سال و تسریع در روند اجرا و تعیین زمان افتتاح پروژه ها، برنامه های خود را تدوین و طبق برنامه زمان بندی اجرا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در جلسه بررسی برنامه های شعار سال در حوزه گردشگری اظهار کرد: طبق اظهارات متولیان گردشگری، 18 پروژه برای سال 1400 تعریف شده و13 طرح نیز برای امسال آماده افتتاح است.

  وی با بیان اینکه زیرساخت های مجموعه های گردشکری باید با هماهنگی میراث فرهنگی، از سوی دستگاه های اجرایی انجام شود، افزود: هر پروژه ای که مربوط به حوزه گردشگری است، مسوولیت آن پروژه بر عهده اداره کل میراث فرهنگی است و متولی و مجری این پروژه ها دستگاه های اجرایی خواهند بود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی لیست طرح ها و پروژه های در دست اقدام حوزه گردشگری را با تمام مشخصات تفکیک و فاز به فاز عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه تملک حریم اماکن تاریخی تعیین تکلیف شود، بیان داشت: املاکی که در حریم خانه ها و اماکن تاریخی واقع شده، بررسی و در اسرع وقت با هماهنگی بیشتر تعیین تکلیف شود.

بهنام جو در رابطه با دریاچه کشت و صنعت مغان نیز تشریح کرد: رینگ دور دریاچه، روشنایی و حفاظ دریاچه کشت و صنعت مغان باید طبق نقشه و برنامه زمان بندی انجام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حوزه میراث فرهنگی با محوریت شعار سال تدوین و اجرا شوند

برنامه های حوزه میراث فرهنگی با محوریت شعار سال تدوین و اجرا شوند