مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-17سياسي

افزایش 9 درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در استان اصفهان


رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و عشایری این استان نسبت به دوره پنجم 9 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حیدر قاسمی در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: در مجموع هفت هزار و 141 نفر برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستاها و تیره های عشایری این استان ثبت نام کردند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه از مجموع ثبت نام شدگان هزار و 857 نفر دارای سابقه عضویت در شوراها هستند، ادامه داد: 579 نفر  داوطلب در مجموع زن و 6 هزار و 562 نفر مرد هستند.

وی اظهار داشت: هزار و 729 نفر از ثبت نام شدگان دارای مدرک تحصیلی دیپلم، 67 نفر حوزوی، 216 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و دکتری، هزار و 129 نفر لیسانس و 421 نفر فوق دیپلم هستند.

قاسمی با بیان اینکه بقیه ثبت نام شدگان مدرک تحصیلی زیردیپلم دارند، خاطرنشان کرد: در روستای زیر هزار و 500 نفر که شورای آن ها سه نفره است مدرک تحصیلی پایین تر از دیپلم هم قابل قبول است.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: بیشترین تعداد داوطلبان در رده سنی 35 تا 60 سال هستند که 76 نفر بالای 75 سال و 383 نفر زیر 30 سال سن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 9 درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در استان اصفهان

افزایش 9 درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در استان اصفهان