مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-17اقتصادي

واحدهای متخلف حوزه محدودیت کرونا در استان سمنان پلمب می شوند


استاندار سمنان با بیان اینکه واحدهای متخلف حوزه محدودیت های کرونایی پلمب خواهند شد، گفت: نقض دستوالعمل های صادره، تخلف محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس نگران کننده است و شیب شیوع این ویروس صعودی است.

وی افزود: استان سمنان هم از نظر وضعیت شیوع کرونا ویروس، روند صعودی دارد اگرچه به نسبت دیگر استان های کشور شیب شیوع این بیماری کمتر است که این امر به دلیل آن است که استان سمنان دیرتر از دیگر استان ها وارد پیک جدید شیوع کرونا شد و روند شیوع کرونا در استان در هفته های آینده افزایشی خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه هنوز به پیک قبلی شیوع کرونا در استان سمنان نرسیدیم و امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به پیک گذشته نرسیم، ابراز کرد: رعایت دستورالعمل بهداشتی تنها راهکار مقابله با تداوم شیوع کرونا در استان است.

آشناگر با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی وظیفه همگانی است و توقع داریم در بحث رعایت دستورالعمل ها، دستگاه های اجرایی با جدیت پای کار باشند، تاکید کرد: در وضعیت قرمز کرونایی در ادارات ضروری تا 50 درصد کارکنان به دورکاری بروند و باید این کار اتفاق بیفتد و در صورت انجام نشدن دورکاری در ادارات، مسئولیت شیوع این ویروس در اداره برعهده مدیر مجموعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای متخلف حوزه محدودیت کرونا در استان سمنان پلمب می شوند

واحدهای متخلف حوزه محدودیت کرونا در استان سمنان پلمب می شوند