مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-17حوادث

کشف قاچاق 8 میلیارد ریالی در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 8 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

  وی همچنین از شناسایی و کشف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد یال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و دستور توقف دادند.

خانی پور با اشاره به اینکه مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از خودرو 3 هزارو 320  ثوپ البسه خارجی قاچاق را کشف کردند، گفت: در این رابطه یک نفردستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به معرفی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف قاچاق 8 میلیارد ریالی در زنجان

کشف قاچاق 8 میلیارد ریالی در زنجان