مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-17بين الملل

طرف های مذاکرات وین برای لغو تحریم های آمریکا تلاش می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، وانگ فون (Wang Qun) نماینده چین در سازمان ملل متحد و نماینده این کشور در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین امروز شنبه و پس از اتمام گفتگو های جاری اعلام کرد: - نماینده چین در مذاکرات امروز در وین اعلام کرد: طرف های باقیمانده در برجام برای لغو تحریم های آمریکا علیه ایران تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، وانگ فون (Wang Qun) نماینده چین در سازمان ملل متحد و نماینده این کشور در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین امروز شنبه و پس از اتمام گفتگو های جاری اعلام کرد: همه طرف های باقیمانده در توافق موافقت کردند که تلاش در مواردی از جمله رفع تحریم های ایالات متحده را تسریع کنند.

نماینده چین در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین در ادامه اضافه کرد که همه طرف ها توافق کرده اند تا در روز های آتی با کار گسترده تر و اساسی در زمینه لغو تحریم ها و سایر موضوعات مرتبط، سرعت خود را بیشتر کنند.

انریکه مورا (Enrique Mora) معاون جوزف بورل دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا (نماینده اتحادیه اروپا در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در شهر وین) پس از اتمام گفتگو های جاری در پیامی توییتری نوشت که بررسی نتیجه مذاکرات فشرده ای که طی روز های گذشته در جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرف های مذاکرات وین برای لغو تحریم های آمریکا تلاش می کنند

طرف های مذاکرات وین برای لغو تحریم های آمریکا تلاش می کنند