مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-17اقتصادي

کاهش 30 درصدی آورد رودخانه ها و سدهای خوزستان


استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت نامطلوب آبی خوزستان گفت: آورد رودخانه ها و سدهای خوزستان به طور متوسط حدود 30 درصد نسبت به سال گذشته و 36 درصد نسبت به بلندمدت کاهش داشته است.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت نامطلوب آبی خوزستان گفت: آورد رودخانه ها و سدهای خوزستان به طور متوسط حدود 30 درصد نسبت به سال گذشته و 36 درصد نسبت به بلندمدت کاهش داشته است.

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه جلسه بررسی تنش آبی خوزستان که امروز (28 فروردین ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت آبی خوزستان خوب نیست و آورد رودخانه ها و سدهای خوزستان به طور متوسط حدود 30 درصد نسبت به سال گذشته و 36 درصد نسبت به بلندمدت کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای اینکه بتوانیم مدیریت آبی در استان خوزستان انجام دهیم، امروز بحث کشت، تنش های آب شرب و تامین آب نخیلات و حق آبه محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت و مدیران استان در خصوص این موارد گزارش های کاملی ارائه کردند.

استاندار خوزستان گفت: فرصتی به همه دستگاه های اجرایی استان خوزستان داده شده است که از امروز تا فردا بررسی مجددی از آخرین وضعیت داشته باشند.

وی افزود: قرار است سازمان آب و برق خوزستان بررسی قوی تری در بحث آوردها داشته باشد و آبفا خوزستان نیز بحث تنش آب شرب را به صورت جدی تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی آورد رودخانه ها و سدهای خوزستان

کاهش 30 درصدی آورد رودخانه ها و سدهای خوزستان