مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-17بين الملل

وزارت خارجه اتریش: تلاش های خستگی ناپذیر برای حفظ برجام ادامه دارد


وزارت خارجه اتریش از تداوم مذاکرات فشرده در وین، پایتخت این کشور در زنده نگه داشتن برجام خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای فارس، وزارت خارجه اتریش شنبه بعد از ظهر به وقت تهران از تلاش همه حاضران در مذاکرات وین برای احیای به نقل از خبرگزاری اتریش وزارت خارجه اتریش در زمینه مذاکرات کنونی در وین پایتخت این کشور تایید کرد که تلاش های خستگی ناپذیر برای حفظ توافق هسته ای ایران ادامه دارد.

نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی حاضر در مذاکرات هسته ای در وین  نیز گفت، شرکت کنندگان در نشست کمیسیون مشترک JCPOA (برنامه جامع اقدام مشترک) تصمیم خود را پس از گفت وگوهای روز شنبه در ادامه مذاکرات در مورد توافق هسته ای ایران ابراز داشتند.

میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین  شنبه بعد از ظهر به وقت تهران در توییتی در این زمینه نوشت: حاضران در این مذاکرات رضایت خاطر از پیشرفت به دست آمده را ابراز و عزم خود را برای ادامه گفت وگوها برای تکمیل موفقیت آمیز روند گفتگوها ابراز داشتند.

این در حالی است که نماینده چین در مذاکرات هسته ای در وین گفت، همه طرف ها توافق کرده اند که در روزهای آتی با کار گسترده تر و اساسی در زمینه لغو تحریم ها و سایر موضوعات مرتبط ، تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه اتریش: تلاش های خستگی ناپذیر برای حفظ برجام ادامه دارد

وزارت خارجه اتریش: تلاش های خستگی ناپذیر برای حفظ برجام ادامه دارد