مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-17اجتماعي

تلاش برای قرار گرفتن فرهنگیان در اولویت واکسیناسیون/ بازگشایی مدارس لازم است


تلاش داریم فرهنگیان را در اولویت واکسیناسیون قرار دهیم زیرا اگر بخواهیم دانش آموزان در سال تحصیلی آینده در مدارس حضور یابند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمی با اعضای هیأت رییسه مجلس دانش آموزی که به صورت ویدئو کنفرانس و در بستر شبکه شاد،  برگزار شد، با تبریک ماه رمضان و با اشاره به مطالب ارائه شده از سوی اعضای مجلس دانش آموزی، اظهار کرد: سخنان خوب اعضای هیأت رییسه مجلس دانش آموزی، نشان از بلوغ فکری جامعه دانش آموزی است و این موضوع باعث افتخار آموزش و پرورش است.

وی افزود: یکی از نهادسازی های خوب در جامعه، شکل گیری مجلس دانش آموزی است؛ از آنجا که دانش آموزان بخش وسیعی از جامعه را تشکیل می دهند، وجود این نهاد بسیار سنجیده می تواند زمینه رشد دانش آموزان را فراهم کند.

حاجی میرزایی بر اهمیت بازخورد برنامه های نظام تعلیم و تربیت در میان دانش آموزان و دریافت دیدگاه های آن ها تأکید و تصریح کرد: مجلس دانش آموزی یک نهاد تشریفاتی نیست بلکه نهادی ضروری است، بنابراین باید تلاش کنیم این مجلس تأثیرگذاری لازم را در تصمیمات، داشته باشد.

 وی با اشاره به اهداف تربیتی مورد نظر سند تحول بنیادین ، عنوان کرد: هدف کلی نظام تعلیم و تربیت، پرورش نسلی خوشفکر، خلاق، مستقل، آگاه، توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای قرار گرفتن فرهنگیان در اولویت واکسیناسیون/ بازگشایی مدارس لازم است

تلاش برای قرار گرفتن فرهنگیان در اولویت واکسیناسیون/ بازگشایی مدارس لازم است