مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-17اجتماعي

پخش 6972 تُن آسفالت برای بهسازی مسیر اتوبوس های تندرو


سال گذشته مدیریت شهری به منظور بهسازی و مرمت مسیر خطوط یک، چهار، هفت و 10 اتوبوس های تندروی ویژه 6هزار و 972 تُن آسفالت پخش و اجرا کرده است.

- سال گذشته مدیریت شهری به منظور بهسازی و مرمت مسیر خطوط یک، چهار، هفت و 10 اتوبوس های تندروی ویژه 6هزار و 972 تُن آسفالت پخش و اجرا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مورد اهمیت بودن رضایت شهروندان در زمان استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی برای مدیریت شهری باعث ایجاد پروژه هایی به منظور رفع موانع و حل مشکلات پیش روی زیرساخت های حمل و نقل عمومی شده است.

از جمله مشکلاتی که مسافران حمل و نقل عمومی روزانه و مکرر با آن مواجه هستند، می توان به چین خوردگی، ترک های پوسته آسفالت، وجود چاله های متعدد و .

در مسیر خطوط اتوبوس های ویژه تندرو اشاره کرد.

حرکت نکردن اتوبوس ها بر یک مسیر بدون موج زدگی و به تعبیری مسیری صاف و مستقیم هم سبب کاهش رضایت شهروندان می شود هم سبب کاهش عملکرد و عمر اتوبوس های چند صد میلیونی و هم ترمزهای پی در پی و درنهایت کندی حرکت و افزایش زمان رسیدن مسافران به مقصد.

اهتمام مدیریت شهری برای رفع این معضل باعث ایجاد طرح و پروژه ای تحت عنوان بهسازی و مرمت آسفالت مسیر اتوبوس های ویژه تندرو در سال 1398 شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 6972 تُن آسفالت برای بهسازی مسیر اتوبوس های تندرو

پخش 6972 تُن آسفالت برای بهسازی مسیر اتوبوس های تندرو