مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-17اجتماعي

امسال 110 هزار تُن آسفالت در معابر کرمانشاه ریخته می شود


مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه، برنامه های آسفالت شهر کرمانشاه را با اولویت مناطق کم برخوردار اعلام کرد و افزود: امسال 110 هزار تن آسفالت در معابر شهر ریخته می شود.

- امسال 110 هزار تُن "آسفالت" در معابر کرمانشاه ریخته می شود ایسنا/کرمانشاه مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه، برنامه های آسفالت شهر کرمانشاه را با اولویت مناطق کم برخوردار اعلام کرد و افزود: امسال 110 هزار تن آسفالت در معابر شهر ریخته می شود.

عرفان متعبد اظهار کرد: سال گذشته حدود 110 هزار تن آسفالت در شهر کرمانشاه جهت آسفالت معابر درجه یک و لکه گیری معابر درجه دوم و کوچه ها استفاده شد.

وی افزود: یکی از اولویت های ما که شهردار کرمانشاه نیز بر آن تأکید داشتند، آسفالت محله های کم برخوردار بود که سال گذشته محل هایی همچون آقاجان از مسیر تقاطع مادر تا میدان جمهوری اسلامی و کوچه های آن آسفالت شد.

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: امسال سه اولویت برای اجرای آسفالت در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته ایم که برنامه اول معابر اصلی سطح شهر است که برخی بصورت روکش و برخی نیز لکه گیری (بصورت آسفالت تراش) می شوند.

متعبد ادامه داد: اولویت دوم خیابان های فرعی است که خرابی های آنان پر می شوند و اولویت سوم کوچه هاست که آسفالت مورد نیاز جهت لکه گیری کوچه ها، تحویل مناطق هشت گانه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 110 هزار تُن آسفالت در معابر کرمانشاه ریخته می شود

امسال 110 هزار تُن آسفالت در معابر کرمانشاه ریخته می شود