مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:402021-04-17سياسي

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی تهران برای اجرای تصمیمات احتمالی ستاد ملی کرونا


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با استناد به تأکید شهردار محترم تهران مبنی بر آمادگی برای اعمال محدودیت های احتمالیِ ترافیکی و حمل و نقلی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با استناد به تأکید شهردار محترم تهران مبنی بر آمادگی برای اعمال محدودیت های احتمالیِ ترافیکی و حمل و نقلی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: ناوگان اتوبوسرانی پایتخت آمادگی کامل دارد تا نسبت به اجرای مصوبات جدیدی که ممکن است ستاد ملی کرونا با توجه به شرایط خاص کرونایی تهران اعلام کند، اقدام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود ترفع با اشاره به اینکه بنا بر اعلام مسئولان مربوطه، تهران روزهای حساس و خطیری را پیش رو دارد، افزود: به همین دلیل، آمادگی داریم تا نسبت به اجرای تدابیر و تمهیداتی که ستاد ملی کرونا اتخاذ می کند، اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود اعمال محدودیت های کرونایی، میزان مسافران ناوگان کاهش قابل توجهی نداشته است، اظهار کرد: مشاهدات میدانی حاکی از عدم کاهش قابل ملاحظه مسافران اتوبوس به رغم اجرای محدودیت در تهران است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ترفع با تأکید بر اینکه در حال حاضر، ناوگان اتوبوسرانی پایتخت با تمام توان و ظرفیت نسبت به خدمات رسانی به شهروندان اقدام می کند، خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی تهران برای اجرای تصمیمات احتمالی ستاد ملی کرونا

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی تهران برای اجرای تصمیمات احتمالی ستاد ملی کرونا