مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-17سياسي

انتقاد حق شناس از رویکرد حذفی هیأت های اجرایی انتخابات شورای شهر


محمدجواد حق شناس، عضو شورای شهر تهران، در خصوص نحوه بررسی صلاحیت افراد ثبت نام کرده در انتخابات شورای شهرها، گفت: هیأت های اجرایی نتوانسته اند دفاع لازم را انجام بدهند و ما یک رویکرد حذفی را در این خصوص شاهد بوده ایم و به نظر من از این بابت تذکر آقای خاتمی تذکر واردی است.

- پایگاه خبری جماران: برخی اخباری که از تأیید صلاحیت افراد در هیأت های اجرایی انتخابات شورای شهرها به گوش می رسد از برخورد سلیقه ای و بعضا حذفی اعضای این هیأت با افراد ثبت نام کرده حکایت دارد تا جایی که این امر واکنش رییس دولت اصلاحات را در پی داشت و به این نوع برخورد انتقاد کرد.

محمدجواد حق شناس در گفت و گو با خبرنگار جماران در این خصوص اظهار داشت: هیأت های اجرایی که توسط دولت آقای روحانی راهبری می شوند و وزارت کشور و فرماندارانی که علی القاعده وظیفه راهبری هیأت های اجرایی را دارند، باید در دفاع از حقوق ملت و صاحبان رأی و نامزدهایی که برای فضای انتخاباتی خودشان را آماده کرده اند بیشترین نقش را ایفا می کردند.

عضو شورای شهر تهران افزود: متأسفانه ما شاهد هستیم که در خیلی از شهرهای ایران حتی در رابطه با صلاحیت اعضای فعلی شورای شهر که در چهار سال گذشته مسئولیت داشته اند، هیأت های اجرایی نتوانسته اند دفاع لازم را انجام بدهند و ما یک رویکرد حذفی را در این خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حق شناس از رویکرد حذفی هیأت های اجرایی انتخابات شورای شهر

انتقاد حق شناس از رویکرد حذفی هیأت های اجرایی انتخابات شورای شهر