مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-17ورزشي

آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با الریان قطر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شکوری در گفتگو با رادیو ورزش، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل الوحده امارات و در آستانه دیدار با الریان قطر اظهار داشت: - سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: شناخت خوبی از الریان داریم و بچه های ما آماده بازی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شکوری در گفتگو با رادیو ورزش، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل الوحده امارات و در آستانه دیدار با الریان قطر اظهار داشت: کادرفنی و بازیکنان خوب، با انگیزه و حرفه ای ما در شرایط بسیار خوبی هستند و توانسته اند بر این وضعیت سختی که به ویژه از لحاظ آب و هوایی در گوا وجود دارد غلبه کرده و خودشان را مهیا بازی با الریان کنند تا امشب هم دل ملت ایران شاد شود.

وی درباره رطوبت و دمای بالای هوای شهر گوا گفت: شرایط آب و هوایی شهر گوا بسیار سخت است.

در زمان بازی درجه حرارت هوا بین 30 تا 31 درجه است و از همه مهم تر بحث رطوبت هوا را پیش رو داریم که در بازی قبلی ما حدود 83 درجه بود.

این امر کار را برای بازیکنان ما بسیار سخت کرده بود.

تیم ما مقابل الوحده امارات، الریان قطر و گوا هند بازی دارد که با این وضعیت آب و هوایی آشنا هستند و همین موضوع کارمان را سخت تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با الریان قطر

آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با الریان قطر