مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-17اجتماعي

تصفیه خانه شیرابه سراوان به شهرداری رشت تحویل داده نشده است


شهردار رشت با بیان اینکه تاکنون تصفیه خانه شیرابه به شهرداری رشت تحویل داده نشده، گفت: شهرداری برای تعیین تکلیف هرچه سریع تر تصفیه خانه شیرابه سایت سراوان مصمم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید محمد احمدی امروز به همراه رییس کل دادگستری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، برخی از مدیران دستگاه های اجرایی ازجمله منابع طبیعی، محیط زیست، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از مدیران شهری از سایت سراوان بازدید کردند.

شهردار رشت در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران مهم ترین مشکل سایت سراوان را معضل شیرابه دانست، اظهار کرد: شیرابه آسیب هایی جدی به رودخانه ها وارد کرده و بنا داریم با فراهم آوردن زیرساخت های لازم و با تعبیه یکسری کانال های مخصوص نسبت به هدایت شیرابه های ناشی از انباشت زباله و پسماند اقدام کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازدید امروز دستگاه قضایی از سایت سراوان چه بوده است، گفت: حدود چهل سال است که زباله در سایت سراوان انباشت و دفن می شود و با بازدیدی که امروز انجام شد تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ کردیم.

احمدی با اشاره به دیگر نتایج بازدید امروز مسؤولین استانی بیان کرد: قرار است از همین امروز مراحل اداری و قانونی اجرای تصمیماتی که اتخاذشده طی شود تا در مدت زمان حداقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه شیرابه سراوان به شهرداری رشت تحویل داده نشده است

تصفیه خانه شیرابه سراوان به شهرداری رشت تحویل داده نشده است