مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-17سياسي

درخواست رفع محدودیت استارتاپ های بخش تامین محصولات دارویی و داروهای OTC


اتحادیه ی کشوری کسب وکار های مجازی طی نامه ای خطاب به ریاست محترم جمهور آقای دکتر حسن روحانی خواستار رفع محدودیت های استارتاپ های فعال در بخش تامین محصولات دارویی و داروهای OTC شد.

اتحادیه کسب وکار های مجازی خطاب به ریاست محترم جمهور آقای دکتر حسن روحانی پس از عرض تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اعلام کرد : استارتاپ ها یکی از قهرمان های اصلی مبارزه با بیماری در کشور می باشندامروز با گذشت بیش از یک سال از شیوع کرونا و رسیدن به پیک چهارم همه گیری این ویروس در ایران، استارتاپ ها با هوشمندسازی خدمات مورد نیاز مردم به یکی از قهرمان های اصلی مبارزه با بیماری در کشورمان تبدیل شدند.

استارتاپ های فناوری موفق شدند ساماندهی بخش مهمی از نیازها و فعالیت های روزمره مردم را در این شرایط سخت برعهده بگیرند، از حوزه ی آموزش گرفته تا تامین مایحتاج ضروری، همگی تاثیر چشمگیری در کاهش رفت وآمدهای غیرضروری ایجاد کردند.

در این بین استارتاپ هایی که در بخش تامین محصولات دارویی و داروهای OTC (بدون نیاز به نسخه) و اقلام بهداشتی فعال بودند مراجعات حضوری به یکی از پرریسک ترین نقاط آلوده به ویروس را ساماندهی کردند.

شبکه های بهداشتی و داروخانه ها از جمله اماکن پر رفت وآمدی محسوب می شوند که احتمال تردد افراد مبتلا به کرونا در آنها بیش از سایر نقاط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رفع محدودیت استارتاپ های بخش تامین محصولات دارویی و داروهای OTC

درخواست رفع محدودیت استارتاپ های بخش تامین محصولات دارویی و داروهای OTC