مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-17پزشكي

ورود 33 هزار دوز واکسن کرونا به خراسان رضوی از فردا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فردا بیش از 33 هزار دوز واکسن جدید وارد استان خراسان رضوی می شود و تمام گروه سلامت در بخش خصوصی و دولتی واکسیناسیون می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فردا بیش از 33 هزار دوز واکسن جدید وارد استان خراسان رضوی می شود و تمام گروه سلامت در بخش خصوصی و دولتی واکسیناسیون می شوند.

دکتر مهدی قلیان، امروز، 28 فرودین ماه، در نشست خبری ستاد استانی مقابله با کرونای خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان خراسان رضوی در بخش های بستری و سرپایی و همچنین فوتی ها همچنان ادامه دارد.

در حال حاضر تعداد کل بستری شدگان ناشی از کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی 1424 نفر، بخش مراقب های ویژه 265 نفر و متاسفانه تعداد فوت شدگان نیز 2 رقمی و زیر 20 نفر است.

وی با بیان اینکه روز گذشته در مجموع 331 مورد جدید بستری در استان داشته ایم که این نشان از روند افزایشی بستری شدگان دارد، افزود: تغییرات هفته سوم نسبت به هفته اول فروردین اینگونه محاسبه شده است که میانگین بستری جدید مشکوک به کرونا 134 درصد و میانگین بستری موجود 124 درصد و افراد تحت مراقبت های ویژه نیز 55 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 33 هزار دوز واکسن کرونا به خراسان رضوی از فردا

ورود 33 هزار دوز واکسن کرونا به خراسان رضوی از فردا