مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-17سياسي

اطلاعیه وزارت کشور درباره ترکیب و عملکرد هیأت های اجرایی انتخابات


وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای، ضمن ارائه توضیحات در خصوص روند تشکیل و ترکیب هیأت های اجرایی، داده های آماری مرتبط با ثبت نام در انتخابات و عملکرد هیأت های اجرایی در این زمینه را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، در پی طرح برخی نکات و تحلیل ها در خصوص ترکیب و عملکرد هیأت های اجرایی انتخابات از سوی تنی چند از فعالان سیاسی، وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای، ضمن ارائه توضیحات در خصوص روند تشکیل و ترکیب هیأت های اجرایی، داده های آماری مرتبط با ثبت نام در انتخابات و عملکرد هیأت های اجرایی در این زمینه را منتشر کرد.

در متن  این اطلاعیه، پس از مرور مقدمات فوق، در خصوص روند تشکیل، ترکیب، رویکرد و عملکرد هیأت های اجرایی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، محورهای ذیل، تصریح شده است:   1.

اعضای هیأت های اجرایی انتخابات، معتمدین مردم هستند که بر اساس مواد 36، 37 و 38 قانون انتخابات، از بین اقشار مختلف با گرایش های سیاسی و اجتماعی گوناگون برگزیده شده و مبتنی بر تکلیف قانونی و شرعی خود، به انجام امورات مرتبط از جمله تعیین صلاحیت ها می پردازند.

2.

پس از بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها در هیأت های اجرایی، صلاحیت بیش از 90 درصد از داوطلبان بر اساس مواد 30 تا 34 و 52 قانون انتخابات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه وزارت کشور درباره ترکیب و عملکرد هیأت های اجرایی انتخابات

اطلاعیه وزارت کشور درباره ترکیب و عملکرد هیأت های اجرایی انتخابات