مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-17بين الملل

تأکید حماس بر ادامه راهبرد به اسارت درآوردن نظامیان رژیم صهیونیستی


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت و گو با خبرگزاری فارس ضمن تأکید بر محوریت مسئله اسرای فلسطینی، گفت که راهبرد به اسارت درآوردن نظامیان صهیونیست مؤثرترین راه برای تعامل با مسئله اسرای فلسطینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( خبرگزاری فارس به مناسبت روز اسیر فلسطینی تأکید کرد که راهبرد به اسارت در آوردن نظامیان اشغالگران صهیونیستی مؤثرترین راه در تعامل با موضوع اسرای فلسطینی است.

سخنگوی حماس در رابطه با اهمیت روز اسیر در حمایت از موضوع اسرای فلسطینی اظهار داشت: طبیعی است، مردمی که تحت اشغال هستند با بنیان گذاشتن روزی برای اسرای فلسطینی این موضوع محوری را جاودان نگاه دارند زیرا اسرا خود یکی از آشکارترین مظاهر جانفشانی و فداکاری هستند .

حازم قاسم افزود: هر ساله، روز اسیر فلسطینی زنده نگاه داشته می شود علی رغم آنکه به مسئله همواره در زندگی روزمره و سخنرانی های سیاسی مقاومت اشاره می شود .

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین در ارتباط با به اسارت درآوردن نظامیان رژیم صهیونیستی گفت: حماس از همان آغاز، راهبرد به اسارت درآوردن نظامیان [صهیونیست] را مؤثرترین راه در تعامل با مسئله اسرای [فلسطینی] می دانست از این رو پیش از اعلام رسمی تأسیس جنبش جماس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید حماس بر ادامه راهبرد به اسارت درآوردن نظامیان رژیم صهیونیستی

تأکید حماس بر ادامه راهبرد به اسارت درآوردن نظامیان رژیم صهیونیستی