مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-17اقتصادي

نحوه مشارکت در مدرسه سازی حتی با یک آجر


رییس جامعه خیّرین مدرسه ساز کشور بابیان اینکه تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال 1399 به 3000 میلیارد تومان رسید، گفت: عموم هموطنان نیکوکار کشورمان می توانند با پیوستن به طرح «آجر به آجر» در مدرسه سازی مشارکت کنند.

- رییس جامعه خیّرین مدرسه ساز کشور بابیان اینکه تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال 1399 به 3000 میلیارد تومان رسید، گفت: عموم هموطنان نیکوکار کشورمان می توانند با پیوستن به طرح آجر به آجر در مدرسه سازی مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر قفلی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به آغاز پویش آجرهای مهربانی همزمان با ایام پر برکت ماه مبارک رمضان گفت: این پویش نیز در قالب طرح ملی آجر به آجر و با هدف جلب مشارکت های خرد مردمی در امر نیک مدرسه سازی با همکاری مجامع خیرین مدرسه ساز استان ها، ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ها و ادارات کل آموزش و پرورش استان ها در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: پویش مهر را با محرم آغاز کنیم که همزمان با ماه محرم و صفر شکل گرفت و پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من نیز که با هدف جلب مشارکت بیشتر بانوان نیک اندیش در مدرسه سازی برگزار شد؛ با استقبال بیش از یک میلیون نفر از مردم خیّر کشورمان رو به رو شد و در مجموع بالغ بر هشت میلیارد تومان به مدرسه سازی کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه مشارکت در مدرسه سازی حتی با یک آجر

نحوه مشارکت در مدرسه سازی حتی با یک آجر