مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-17سياسي

همایش ملی مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی برگزار می شود


مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، هفتم اردیبهشت ماه، دومین همایش ملی «مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران» را برگزار می کند.

- مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، هفتم اردیبهشت ماه، دومین همایش ملی مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مؤسسه مطالعات فرهنگی و و اجتماعی، هفتم اردیبهشت ماه، دومین همایش ملی مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران را با همکاری انجمن ها و مراکز دانشگاهی و آموزش عالی برگزار می کند.

رضا ماحوزی، خاطرنشان کرد: محورهای این همایش شامل میدان های جدید آموزش و پژوهش دانشگاهی، تحولات فرهنگی در فضای سایبر دانشگاهی، تحولات فناوری، علم و جامعه و یادگیری آنلاین؛ جنسیت و خانواده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش عالی، علم و فناوری در سالیان اخیر به ویژه در یک سال اخیر به فضای سایبر اهتمام ویژه ای را مبذول داشته و تحولات شگرفی در این عرصه بروز کرده است بیان داشت، در همایش این پرسش را به میان می کشیم که این تحولات چگونه از منظر فرهنگی و اجتماعی قابل مطالعه هستند و چگونه آموزش عالی و علم، خود را در بستر فضای سایبر از نو صورت بندی کرده است؟ معاون پژوهشی مؤسسه مطالعات فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی برگزار می شود

همایش ملی مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی برگزار می شود