مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-17اقتصادي

صف کشیدن برای خرید خوراکی که سیستم ایمنی را تضعیف می کند، منطقی نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردم هنوز باور ندارند که وضعیت کرونا در سطح کشور و همچنین در استان مرکزی فاجعه آمیز شده است ولی این باور نیازمند تغییر است.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردم هنوز باور ندارند که وضعیت کرونا در سطح کشور و همچنین در استان مرکزی فاجعه آمیز شده است ولی این باور نیازمند تغییر است.

بهروز اکرمی شنبه 28 فروردین ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی اظهار کرد: در هفته اول فروردین ماه 791 مورد مبتلا به کرونا در استان مرکزی به ثبت رسیده است در حالیکه این میزان در هفته چهارم فروردین ماه به 7500 نفر رسیده و به میزان 10 برابر افزایش یافته است.

همچنین آمار فوتی ها که در هفته اول فروردین ماه سه مورد بوده، در هفته چهارم به 62 نفر رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه آمار بالای مبتلایان به کرونا فاجعه آمیز شده است، افزود: نباید فرصت را از دست داد و هرگونه کوتاهی را بر گردن یکدیگر انداخت بلکه باید با تلاش مضاعف و نگاه درست به دنبال اتخاذ تصمیمات به موقع و راه گشا باشیم و اجازه ندهیم آمار مبتلایان و قربانیان این ویروس سیر صعودی به خود بگیرد.

معاون استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه مردم هنوز باور ندارند که وضعیت کرونا فاجعه آمیز شده است، افزود: براساس اعلام پزشکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف کشیدن برای خرید خوراکی که سیستم ایمنی را تضعیف می کند، منطقی نیست

صف کشیدن برای خرید خوراکی که سیستم ایمنی را تضعیف می کند، منطقی نیست